16 Ocak 2008 Çarşamba

Mühendislik Fakültesi Vizyon ve Misyonu

Mühendislik Fakültesi Vizyon ve Misyonu

Mühendislik Fakültesinin misyonu, sunduğu mühendislik programlarında temel ve ihtisas bilgisini ve pratiğini yeterli şekilde kapsayan, geniş bir yönetim, etik ve insanlık değerlerini içeren kaliteli bir mühendislik eğitimi sağlamak suretiyle mezunları toplumun mevcut ve yeni ortaya çıkacak ihtiyaçlarını karşılamada etkin ve verimli çözüm yolları geliştirebilecek mühendisler yetiştirmektir. Fakültenin vizyonu ise değerlere saygılı ve ahlakı esas alan dünya çapında bir mühendislik eğitim ve araştırma merkezi olmaktır.

1 yorum:

hasan�zkul dedi ki...

Selamünaleyküm istanbul teknik üniversitesi bilgisayar mühendisliği son sınıfta okuyorum haziran ayında nasipse ingilizcemi geliştirmek için malezyaya gelmeyi düşünüyorum.Orada islam üniversitesinin kursları ve özel dil okulları hakkında bilgi almak istiyorum.Daha önceden londraya gitmeyi düşünüyordum fakat malezya hem müslüman olması hem de maddi açıdan daha uygun olmasından dolayı artık tercih alanıma girdi.Orada üniversiteye yazılmadan direk okulun dil okuluna yazılmam mümkünmü ve kalıncak yer nasıl ayarlanıyor?Master başvuruları için son tarihler ne zaman oluyor bu konuda da bilgi verirseniz memnun olurum.